Tortuguero en eindelijk een paar foto's - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Tortuguero en eindelijk een paar foto's - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Tortuguero en eindelijk een paar foto's

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Maart 2012 | Costa Rica, Tortuguero

Hoi hoi

Eergisteren de Caño Negro tour gedaan. Dit was super.
We gingen op een boot door de jungle heen zeg maar.
We zagen brulapen, nog een andere soort apen(weet de naam ff niet meer), heel veel soorten mooie vogels, leguanen, hagedisjes enz.
Dit was echt prachtig. Daarna nog ff het dorpje in geweest en toen naar de hotsprings. Dit was heerlijk.
Dit zijn allemaal warme baden van 30 tot 65 graden. De baden worden opgewarmd door de vulkaan.
Ook prachtig gelegen tussen de planten en bloemen. Heel mooi.
Vandaag een rit van 5 uur gehad met de bus en toen nog 1 uur met de boot naar Tortuguero.
Heel mooi hier. we liggen op een lodge. Die kan je alleen verlaten per boot.
Vanmiddag vrij gehad dus lekker gaan zwemmen in het zwembad.
Hier is het eten inclusief en ‘t zijn buffetten.
Overal is het eten tot nu toe nog allemaal prima.
Ik ga weer lekker genieten voor op de veranda aan het water..

Doej doej...

Groetjs Kim...

Sow, ik heb eindelijk een paar foto's door kunnen sturen, al zullen het niet allemaal mijn beste foto's zijn. Ik zie ze zelf alleen in het klein, dus dan valt het niet mee om een goede keuze te maken.
Maar hiermee hebben jullie al een kleine impressie van wat ik heb gezien.
Ik heb de laptop van een reisgenoot ff geleend. Dat vind ik toch een beetje vervelend om te doen, dus heb ik maar snel snel gedaan, zodat ik hem weer zo vlug mogelijk terug kon brengen.
Mam probeert de foto's een beetje op de goede volgorde bij elk verslag te plaatsen. Of het klopt, dat zullen we wel zien !?! haha
Veel kijkplezier !
Kus Kim

• 07 Maart 2012 - 13:57

Pap En Mam:

Ha die Kim

Nou, wij vinden de foto's prachtig.
    Wat een verscheidenheid aan dieren.
    Echt super mooi.
    Nu hebben we er tenminste een beeld bij, want je kunt wel vertellen, maar een voostelling ervan maken is moeilijk.
    Oeh en dan die spin, daar moet jij toch helemaal van gegruweld hebben. haha.
    Doei doei tot het volgend bericht.
    xxx

• 07 Maart 2012 - 13:59

Lianne:

Heey, ik heb ze gezien!! Prachtig zeg....niet te zien dat je ze snel hebt moeten plaatsen en alleen in het klein gezien hebt! Waaw, echt schitterend Kim! Ontzettend wat je zo allemaal ziet en meemaakt in deze weken. Een ervaring die je je hele leven nooit meer vergeet!
    Geniet nog lekker verder woh Kim!

• 07 Maart 2012 - 14:00

Annemie En Maarten:

Mooie foto's, het is niet te zien dat je die er snel op hebt gezet, ze zien er in ieder geval kleurrijk uit

• 07 Maart 2012 - 16:11

Anita:

Nou, we worden wel op onze wenken bediend hier! wat een mooie (soms wat enge) foto's! Bij de krokodil krijg ik meteen visioenen van de Swamp in Georgia U.S.A.! Leuk...zo is het nog leuker om je te volgen.

• 07 Maart 2012 - 17:07

Laura:

haa meid ben net je fotos aant bekijken erg mooi ;) en wat een dieren zeg haha
    geniet er lekker van

kus

• 07 Maart 2012 - 17:20

Maria:

Lijkt wel of je stiekem de foto's in een dierentuin hebt geknipt, je kunt bijna niet voorstellen dat je die dieren zomaar in de vrije natuur tegen komt. Erg mooi. Blijf maar lekker genieten.
    groetjes xxx

• 07 Maart 2012 - 21:16

Hai Vogels:

Erg moi Kim, al die dieren, vural de vogels.
    Groeten Hai

• 08 Maart 2012 - 10:58

Lia:

Haa Kim,
    Super om al die verhalen te lezen en foto's te zien! prachtige natuur, heerlijk weer en een hele ervaring!! Geniet er nog van!!!

xx Lia

• 08 Maart 2012 - 11:20

Jeanne:

Jao Hai en dur is zelfs 'n spreeuw gesinjalieërd.

• 09 Maart 2012 - 14:43

Els Verheijen:

Mooie foto's en volgens mij heb je het daar goed naar je zin. Lijkt me ook super daar. Komt er misschien ooit nog wel van. Geniet maar lekker verder en tot ziens maar weer.

Groetjes Els

• 09 Maart 2012 - 15:46

Rian:

Vul hier je reactie in...

• 09 Maart 2012 - 15:47

Rian:

Ha die Kim,

sorry voor de late reactie, heb je foto's bekeken. Echt mooi foto's en inderdaad kleurrijk.

gr. Rian

• 10 Maart 2012 - 17:12

Hedy:

Kim, mooie foto's en weer een prachtig verhaal. Heb je bij de krokodillen nog aan het zigzaggen gedacht? Geniet nog .... en we zijn benieuwd naar de rest van je foto's
    Groetjes Hedy