filmpjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu filmpjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

filmpjes

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Juni 2014 | Kenia, Nairobi

Het liedje wat de kinderen van Good Samaritan zingen, hebben ze speciaal voor de 'sponsoren' gezongen.
In het begin van het filmpje wordt iedereen speciaal voor de giften bedankt door de kids.
En het kleine meisje van het tweede filmpje is de meest enthousiaste dame van het gezelschap. Ze heet Velma en is altijd de luidste zangeres en de fanatiekste danseres. Zó schattig en zó lief !
(je vindt de filmpjes onder de kop video's. Er staan er maar twee dus dat kan niet missen. Hoop dat het gelukt is. Het kan alleen ff duren, voordat ze zichtbaar worden voor jullie)
Veel plezier met het kijken en luisteren. haha

• 26 Juni 2014 - 13:25

Kim:

Ed ; het geboortehuis van Freddy Mercurie hebben we niet gezien....tenminste niet dat ik weet...haha
    Angele ; 'n steentje bijgedragen?? Zeg maar gerust een steen!!! Oh en natuurlijk succes met vierdaagse
    lopen.
    Ems ; ik draag het pak met veel plezier. Het zit lekker en is lekker luchtig, wat wil je nog meer.
    Lianne ; haha schelpjes.....zeg maar gerust schelpen...ze zijn zóóó groot. Nog nooit eerder gezien.

• 27 Juni 2014 - 18:36

Lianne:

Dag Kim!
    Ik vind kleine schelpjes leuk maar grote schelpen.....helemaal super!
    Ik zie je wel een keer komen... :).
    Have fun!
    X Lianne