Bezoek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Bezoek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Bezoek

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 December 2014 | Kenia, Nairobi

Heerlijk !!! Het is bijna zover. Over een paar daagjes vliegen wij, Ger en Jeanne, naar Kenya om Kim weer in onze armen te kunnen sluiten. En om met onze eigen ogen te zien wat ze daar allemaal doet en heeft bereikt. Maar ook om kennis te maken met de kinderen, met haar gastouders Emily en Raphael en natuurlijk met Fred. We kunnen bijna niet meer wachten. Zo'n 110 kilo's bagage staan klaar om met ons mee te gaan. (pfff) 20 voor onszelf en de rest 'for the children'. Wij hopen hiermee ook weer een steentje bij te kunnen dragen. We proberen zo af en toe iets op de site te zetten.
doei doei

• 17 December 2014 - 19:48

Lianne:

Hey Ger en Jeanne!
    Wat super dat het bijna zover is en ik kan me voorstellen dat het nu niet snel genoeg meer kan gaan.
    Het verlangen naar elkaar wordt groot. Prachtig!!!
    Ik wens jullie twee maar ook Kim natuurlijk heel veel plezier en liefde voor elkaar!
    Geniet ervan en we volgen jullie heel graag. We zijn erg benieuwd naar wat er komen gaat.
    Een veilige reis gewenst!
    Groetjes van alle van Heesjes

• 17 December 2014 - 20:15

Kim Spreeuwenberg:

Heeeel veel zin in!!! Ik kan ook niet meer wachten... goede reis en tot snel op t vliegveld in Kenia..

• 17 December 2014 - 20:34

Annemie:

alvast een goede reis gewenst, we zijn benieuwd naar de verhalen, geniet er van samen met Kim, Fred, het gastgezin en alles wat op jullie pad komt.

• 17 December 2014 - 21:07

Toos En Wim Janssen.:

Hallo Jeanne en Ger.
    Wij wensen jullie een geweldig mooie reis.
    Doe Kim de groeten van ons.
    Fijne en gezellige feestdagen .

• 17 December 2014 - 23:16

Angèle Gielesen:

Lieve Jeanne, Ger en Kim,
    we wensen jullie een mooie reis en een heerlijke tijd samen daar.
    (En Dave natuurlijk ook)
    Dikke knuffel,
    Ed en Angèle

• 18 December 2014 - 07:54

Martien:

Hallo Jeanne en Ger nou nou wat een bagage ik meen me te herinneren dat jullie mij als chauffeur voor naar het vliegveld te hebben gevraagd en hopelijk niet als kruier hahaha die zoek je maar een op Schiphol. Nou vanavond dan nog maar 'n borrel want als je voor jezelf maar 20 kilo aan bagage bij hebt zal daar wel geen 43 bij zitten

• 18 December 2014 - 12:00

Toos Willems:

Hoy Jeanne,Ger en Kim

We wensen jullie een fantastische reis en verblijf samen,
    Ja KIM, ze komen er bijna aan,ze kunnen niet meer wachten!!
    Ga maar vast in de startblokken staan... Geniet ervan,
    Fijne Feestdagen en Jaarwisseling!! HOUDOE.

• 18 December 2014 - 13:11

Ems Janssen:

Ger en Jeanne Fijne reis geniet er van
    Doe kim de groetjes van ons '
    Spannend allemaal
    Ems

• 18 December 2014 - 16:08

Anita:

Er komt nog een kilootje of zo bij vanavond! Ga straks de laptop ophalen! Ben blij dat het toch nog gelukt is. Jullie wil ik een superleuke tijd toewensen in Kenia en heel veel groetjes aan Kim.

• 18 December 2014 - 17:05

Riky:

Jeanne en Ger, goede reis..........geniet van elkaar en van alles om jullie heen daar in Nairobi(Kenia)!!!
    Fijne "speciale/aparte" feestdagen en de beste wensen voor 2015!!!!!!!!!!!
    Groetjes: Toon en Riky *Nick* uut Aostrum

• 18 December 2014 - 21:48

Roosariek:

Hoj Ger en Jeanne,

Via deze weg een hele mooie en interesante reis toegewenst.!!!!
    Toch ook wel een echt "'kerstgevoel"' om met kleine "dingen'daar vele "harten'' te vullen.
    Gaat er van genieten samen met Kim en haar vriend Fred.
    En kom nog maar een keer in het nieuwe jaar langs om een reisverslag te doen.
    Nogmaals veel plezier en alle goeds voor 2015!!!!!!

Groetjes Jan & Roos-Ariek

• 19 December 2014 - 10:02

Tonnie:

Hallo Jeanne, Ger en Kim ( en Fred)
    hopelijk wordt het een onvergetelijke kerst en oud en nieuw, daar in Kenia.
    Ik wens jullie alle goeds en alle kinderen dar natuurlijk ook. Geniet er maar van allemaal.

• 19 December 2014 - 12:48

Gerry Spreeuw:

Jeanne en Ger wij wensen jullie een goede reis geniet samen met Kim en Fred,
    van jullie verblijf in Kenia.
    fijn om nu met eigen ogen te kunnen zien wat voor goed werk Kim daar doet.
    hele fijne Feest dagen en Gelukkig en gezond 2015

groetjes Gerrit en Gerry

• 19 December 2014 - 15:09

Els Verheijen:

Hallo Kim, Jeanne en Ger,

Ga lekker genieten van jullie tijd samen en we wensen jullie een heel goede reis.

Groetjes Gerrit en Els

• 20 December 2014 - 09:05

Maria:

Hoi Jeanne en Ger

Na maanden, weken, dagen en nu nog de laatste uren af geteld te hebben is het nu dan EINDELIJK BIJNA zo ver. Hele goede reis toe gewenst. Hopelijk kunnen jullie goede kruiers vinden, zodat de spullen allemaal goed op de plaats van bestemming komen en jullie de kinderen daarmee blij kunnen maken.
    Hele fijne, gezellige feestdagen toegewenst, en de beste wensen voor 2015.
    Geef Kim een dikke knuffel van mij.
    Geniet van alles groetjes Hay en Maria