weer veilig thuis - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu weer veilig thuis - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

weer veilig thuis

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Januari 2015 | Nederland, Ysselsteyn

De laatste dag van ons verblijf hebben we nog wat souvenirs gekocht o.a. op de masai markt. Een drukke markt waar ze hun zelfgemaakte spulletjes proberen te verkopen. Wat ik het vermelden waard vind : ze verkochten slippers gemaakt van oude autobanden. Heel apart ! Ze schijnen ook nog heel comfortabel te zijn. Ook zijn we op de 105 meter hoge toren geweest waar ons een prachtig uitzicht op de stad gegund werd. De laatste dag nemen we eerst afscheid van het kindertehuis. Hartverwarmend. Even moest ik toch wel een traantje wegpinken. Daarna moesten we afscheid nemen van Fred en dan gaat het richting het vliegveld. Nooit had ik kunnen denken dat het afscheid nemen van Kim zo zwaar zou zijn. Na 9,5 turbulentvolle uren zijn we om 9.15 uur veilig geland in Amsterdam.
We willen iedereen hartelijk bedanken voor de belangstelling van al onze ervaringen in Kenia. Dat doet een mens goed.
Voor ons is het wachten nu begonnen.....het wachten op de thuiskomst van Kim.
Lieve groetjes

• 14 Januari 2015 - 16:55

Els Verheijen:

Ha!
    Ik zou zeggen: welkom thuis!
    En bedankt voor je mooie verhalen!

Groetjes Els

• 14 Januari 2015 - 19:04

Lianne:

Hey hallo jullie daar!
    Poeh, ik kan me een beetje voorstellen hoe het afscheid nemen geweest zal zijn. En nu je Kim weer gezien hebt kan het niet snel genoeg gaan tot ze weer thuis is.....
    Mooi dat jullie daar alles gezien hebben en een duidelijk beeld hebben.
    Geniet ook van het weer thuis zijn en laat de laatste week van februari maar snel komen zou ik zeggen!
    Kim....nog heel veel succes de laatste weken!
    Doei, doei!
    Lianne

• 14 Januari 2015 - 19:33

Anita:

Het was genieten om jullie belevenissen te mogen volgen. Nu weer terug naar het gewone leven in Ysselsteyn. Nog even doorbijten en dan is Kim ook weer terug. Op naar de volgende reis! En Kim maak nog wat moois van de laatste periode daar. Ik hoop dat de conferentieroom klaar is voor je vertrekt en dat ik nog een mooie foto van je ontvang van iemand aan het werk.

• 14 Januari 2015 - 19:43

Elmie:

Wat fijn dat jullie weer veilig terug zijn.
    En een mooi vooruitzicht dat Kim over een aantal weken weer thuis is.
    Het was fijn om jullie en Kim daar te volgen en te zien wat voor goeds ze er al allemaal heeft gedaan en nog doet.
    We hopen jullie snel weer een keertje te zien en dan alle verhalen te horen.

Groetjes Peter en Elmie

• 14 Januari 2015 - 19:43

Elmie:

Wat fijn dat jullie weer veilig terug zijn.
    En een mooi vooruitzicht dat Kim over een aantal weken weer thuis is.
    We hopen jullie snel weer een keertje te zien en dan alle verhalen te horen.

Groetjes Peter en Elmie

• 14 Januari 2015 - 22:05

Annemie:

super mooi dat jullie weer thuis zijn, weer een ervaring rijker zou ik zeggen, en nu aftellen totdat Kim er weer is
    ben venieuwd naar de ervaringen
    groetjes Annemie

• 15 Januari 2015 - 09:11

Irma..:

Dank je wel voor de avontuurlijke verhalen.. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.. Groetjes..

• 15 Januari 2015 - 21:40

Roos-ariek:

Back in the reality ,maar goed......ondanks een paar "vervelende"'ervaringen veel indrukwekkende dingen meegemaakt .waar door (als Kim thuis is),jullie er wel over mee kunnen praten.
    Ben benieuwd hoe Kim het weer zal bevallen in nederland ,ook dat zal weer wennen zijn,zoal zo het weer!!!!brbrbr.Nou Kim geniet nog van de tijd die je hebt(samen met fred)en natuurlijk alle dankbare kinderen die enorm genieten van de aandacht en zorg die ze anders niet zo krijgen.
    En we horen het nog wel eens of zien de foto's nog wel een keer.

Groetjes Jan & Roos-Ariek