het tij is gekeerd - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu het tij is gekeerd - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

het tij is gekeerd

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Januari 2015 | Kenia, Diani Beach

Bij het vorige bericht is het fout gegaan met foto's plaatsen dus die hebben jullie nog van ons tegoed.
1 januari was niet veel anders dan alle andere dagen. Alles gaat hier gewoon door op de kantoren in de stad na. Wij spreken in de stad af met Fred en genieten hier van een heerlijke ijs ( á la Clevers). We besluiten om morgen naar de kust te gaan. Een paar dagen eerder dan gepland. Intussen overleggen we hóe we naar daar naar toe gaan. 10 uren lang met een bus door het Keniaanse landschap hobbelen voor een schijntje of comfortabel met een vliegtuig 50 minuten over het continent vliegen tegen een iets of wat grotere vergoeding. Vanwege alle tegenslagen kiezen we toch maar voor het laatste. Ahhhhh.....wát een gemak. Heerlijk ! Eenmaal aangekomen in Mombasa gaan we op zoek naar een taxi. Na wat telefoontjes en onderhandelen rijdt de taxi voor om ons naar Diani Beach te brengen, 'n uurtje verderop. Via deze chauffeur komen we bij Wayside, een prima hotel terecht, 150 mtr van het parelwitte strand met een enorm appartement voor ons drieën tegen een hele leuke prijs. Het eerste wat we doen is een duik nemen in het privézwembad. Een verademing bij een temperatuur zo rond de 30 graden met een heerlijk windje door je haren. Het is hier heerlijk vertoeven, dus even weg van alle hectiek. Het tij is gekeerd !

• 03 Januari 2015 - 15:41

John En Rian:

Werd ook een keer tijd he.
    Vasthouden nu en genieten!!!

Grtz

• 03 Januari 2015 - 15:57

Els Verheijen:

Ha vakantiegangers,

Dit is dus wat jullie verdiend hebben. Gelukkig hebben jullie het lekkerste voor het laatst bewaard. Geniet ervan!

Groetjes van Gerrit en Els uit het miezerige Ysselsteyn

• 03 Januari 2015 - 16:07

Annie :

Hoi Jeanne, Ger en Kim.

Nog de allerbeste wensen voor 2015 en nu nog maar samen gaan genieten van het heerlijke weer.

groetjes Annie

• 03 Januari 2015 - 16:44

Wendy:

Ha vakantie gangers.

Mooi om jullie verslag te kunnen lezen en jullie te volgen.
    Geniet van de tijd die jullie daar nog hebben.

Oh ja, nog de beste wensen voor 2015.
    Gr de van duijntjes.

• 03 Januari 2015 - 16:44

Wendy:

Ha vakantie gangers.

Mooi om jullie verslag te kunnen lezen en jullie te volgen.
    Geniet van de tijd die jullie daar nog hebben.

Oh ja, nog de beste wensen voor 2015.
    Gr de van duijntjes.

• 03 Januari 2015 - 17:13

Annemie:

nogmaals de beste wensen voor jullie allen
    Gelukkig is het tij gekeerd, dat werd ook wel tijd, geniet er nog maar lekker van en we kijken uit naar de foto's
    groetjes Annemie, Maarten en Carola

• 03 Januari 2015 - 19:11

Elmie Schreurs:

Hoi Luitjes

Wat fijn om te lezen dat het ook nog goed kan gaan.
    Geniet hiervan en tot de volgende keer.

Peter en Elmie

• 03 Januari 2015 - 19:20

Lianne:

Hey jullie daar!
    Heerlijk zeg! Dat is genieten met z'n drietjes!
    Have fun! Tot de volgende keer maar weer.
    Groetjes uit Ysselsteyn :)

• 03 Januari 2015 - 22:17

Maria:

Toch weer gelukt met de foto's. Weer heel indrukwekkende foto's. Je kunt je niet voorstellen dat ze zo in het echt leven. Dit kunnen we ons hier dus echt niet voorstellen. Dat ze op zo'n bromfiets zulke buizen, of wat het dan ook is, vervoeren. Maar ook hele mooie foto's, ook waar jullie lekker relaxed aan het genieten zijn.
    Dat jullie nog lekker samen kunnen genieten zonder obstakels.
    Groetjes Hay en Maria XXX

• 03 Januari 2015 - 22:44

Roos-ariek:

Zo hier nog een berichtje uit Ysselsteyn(waar vanavond de prins uitkomt!!Ben benieuwd!!)
    Jullie hebben groot gelijk dat je nu een binnelandse vlucht hebt genomen.
    Lekker effe genieten met z'n allen van wat comfort. Maar goed...... dat andere was(achteraf) ook een belevenis.
    En zo te zien is Ger al mooi aan het bij kleuren.(ha ha).
    We horen of zien wel hoe de reis verdersgaat lopen.

Groetjes Jan & Roos-Ariek

• 04 Januari 2015 - 03:34

Hai Vogels:

Hier is het tij ok gekierd,,,,,,, Wim de Wit is prins geworre, wie hai dat gedocht yeeeeh haaaa
    groete Hai

• 04 Januari 2015 - 12:10

Diny Jan:

De beste wensen voor 2015 en geniet van de mooie vakantie!!
    Jan en Diny

• 04 Januari 2015 - 19:01

Theo Deters:

Na een lang weekend met Ger,Annemarie en Michael , hebben we vanmiddag bezoek gehad van de fam. Deters. Theo zijn verjaardag gevierd.
    Marian en Ferry waren erbij met tante Tilla , Ome Gerrit en Ome Herman.
    Verder Laura , Jean en Netje. Leuke middag gehad.

Gr. Theo en Jo

• 05 Januari 2015 - 08:47

Angele Gielesen:

Hallo Ger, Jeanne en Kim,

Indrukwekkende foto's weer, die hier schril afsteken tegen onze luxe. En wij maar klagen, hier in Nederland, terwijl daar men leeft van op gesprokkeld hout gestookte vuurtjes en als enige transportmiddel voor hun handel, de brommer hebben. Niet gewoon standaard de beschikking hebben over (voor ons) basale zaken, als stromend water of elektriciteit. Wat een wereld van verschil!!!
    Geniet van de mooie plek waar jullie nu zitten en van elkaar en laat het de tegenslag snel vergeten!!
    Groetjes,
    Ed en Angèle

• 05 Januari 2015 - 13:00

Riky:

Ha "Afrikaantjes",

Na "regen" komt meestal weer zonneschijn!
    Mooie foto's trouwens...inderdaad het een uiterste tegen het ander uiterste.
    Maar nu............vooral nog genieten van jullie laatste week samen daar in Afrika!!!
    Laat het jullie goed gaan!!!!

Groetjes: Toon en Riky uut Aostrum