brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

brisbane

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Maart 2009 | Australië, Brisbane

hoi hoi, daar zijn we weer.
Even met een kort berichtje, waarin we niet zoveel speciaals beleeft hebben.
Even een antwoord op een binnengekomen vraagje>
Ja we hebben al veel kangaroes gezien, maar je moet niet denken, dat we om de kilometer een kangaroe tegenkomen.
Dat is in ieder geval niet zo.
Maar we hebben er vast wel enkele honderden gezien.
Fijn Franka,d at het zo goed gaat zonder mij.
Je kunt me dus best wel missen, dat lees ik wel.
Succes voor de palmpasenmis en de groetjes aan de kids.
Ook de collega's van Ger bedankt voor jullie reactie van een tijdje geleden.
Kunnen Ger dus minder goed missen (haha)
Over " 't urst" zullen we het maar niet over hebben.
Zoals jullie allemaal genieten van onze verhalen, genieten wij van jullie reacties.
En natuurlijk, onze neus staat toch alweer een beetje op huis aan en dan wil je ook naar huis.
Wij verheugen ons echt wel op het weerzien van iedereen in ons kikkerlandje.
Ook fijn om te lezen, dat schone schijn dames de repetitie wel missen.
Na de dolfijnen hebben we de dierentuin van Steve Irwin bezocht.
Was een prachtige dierentuin, proper kan ik je zeggen.
En het meeste indrukwekkende vonden we eigenlijk wel de gedenkplaats van Steve.
Allemaal geschreven verhalen van mensen, die hem een laatste groet wilden brengen.
Vandaag hebben we onze vertrouwde campervan ingeleverd.
Wij zitten nu in een hotel, vlak bij het vliegveld in Brisbane.Van hieruit gaan we nog een paar dagen naar Sydney.
Verder is er weinig nieuws te vertellen.
Groetjes Ger en Jeanne

• 30 Maart 2009 - 03:25

Martien:

Zo even een reacktie van een vroege vogel!! Ik begrijp dus dat je nog paar dagen in sydney gaat vertoeven en dan op vliegtuig richting Nederland. Kan het nu ook niet zo lang maken want moet snel worden om te gaan werken iets wat jullie nu misschien verleerd zijn :P hoeveel avonden moeten we vrijhouden om bij te praaten ?? Groetjes Hedy,Martien,Denise en Roy

• 30 Maart 2009 - 05:08

Annemie:

Fijn weer iets van jullie te horen, nog een paar dagen, en het is alweer voorbij, geniet van Sidney en goede reis terug naar huis
    groetjes Annemie en Maarten

• 30 Maart 2009 - 05:53

Lianne:

Heerlijk hè, een fijne vakantie gehad en nog een aantal dagen hopen we en dan ook weer heerlijk naar huis. Fijne reis terug en geniet nog even.
    Hier in Ysselsteyn niets bijzonders verder.
    Groetjes van ona allen.

• 30 Maart 2009 - 06:58

Jeanne:

Hey luitjes, je gedachten weer een beetje aan het omturnen, je wilt nog niet weg maar je wilt wel naar huis zoiets. Als de tijd om is verlang je toch weer naar huis.
    Dit zal wel zo ongeveer het laatste berichtje zijn neem ik aan. De volgende keer zal wel op de repetitie zijn.
    Jullie zullen wel heel veel verhalen hebben van alle indrukken maar het leven neemt ook weer heel snel zijn oude ritme weer aan als je er weer bent, iets wat je je nu wellicht nog niet kunt voorstellen.
    Nog een paar heeeeeel fijne dagen daar en een heel behouden thuisreis. Groetjes, Jeanne.

• 30 Maart 2009 - 07:37

Joke:

Hoi Jeanne en Ger,
    Het einde van jullie vakantie komt in zicht, nog een paar dagen genieten en dan terug, wij wensen jullie nog fijne dagen en een goede terug reis tot woensdag 8 april op de repet.
    groetjes joke

• 30 Maart 2009 - 07:37

Els:

Ha!!!
    Geniet nog maar lekker van de laatste loodjes. In dit geval zullen ze denk ik niet zo zwaar zijn. Want inderdaad als het paard de stal ruikt, dan.....?! Hé fijne terugreis en tot ziens in ons Ysselsteyn!!

Groetjes Els Verheijen en fam.

• 30 Maart 2009 - 09:13

Annie J.:

Hoi Jeanne en Ger,
    fijn dat je ons hebt mee laten genieten van jullie reis via tekst en mooie foto's, als het weer mee zit is het lekker lenteweer als jullie terug komen, geniet nog van de laatste dagen en een heel goede reis terug. Tot 8 april bij schone schijn.
    groetjes Annie

• 30 Maart 2009 - 12:31

Fam Janssen:

Mooie foto's, mooie verhalen. Leuk om te lezen. Helaas zit het er weer bijna op. Maar ook lekker om weer naar huis te komen, 5 weken is ook niet niks. Geniet nog van al het moois daar de laatste paar dagen en we hopen dat de terugreis net zo goed verloopt als heen.

Groetjes Harrie, Jo, Peter, Mieke en Floor

• 30 Maart 2009 - 15:46

John En Rian:

Hee luitjes, geniet van de laatste paar dagen en tot zaterdag of zondag. Veel plezier nog en tot snel xxx van ons

• 30 Maart 2009 - 18:42

Peter En Elmie:

Hoi Jeanne en Ger
    Zo te lezen hebben jullie volgens mij bijna alles gezien.Geniet nog van de laatste dagen en een hele goede terugreis.We horen de rest van de verhalen hopelijk wel een keer.
    Groetjes uit roggel.

• 31 Maart 2009 - 05:50

Marina:

Hey daar,
    Wat zullen jullie nog lang terug denken aan deze vakatie met al dat moois wat jullie gezien en gedaan hebben. Ik heb er ook van genoten van jullie berichten en foto's. Nu wil ik jullie nog een goeie terugreis wensen en tot op 8 april op de repetitie.

• 31 Maart 2009 - 08:22

Nelly:

Hoi Jeanne en Ger
    Geniet van jullie laatste vakantiedagen en een hele goede reis terug. Tot volgende week woensdag. Groetjes Nelly.

• 31 Maart 2009 - 09:31

Gonny Van Dijck:

Hallo Jeanne en Ger, wij willen jullie even groeten en een hele goeie terug reis wensen komend weekend. Fijn als jullie weer terug zijn.
    Groeten van Lei en Gonny

• 02 April 2009 - 14:41

Truus Arts:

Hoi Jeanne en Ger.
    Wij hebben jullie site vaak bekeken en het er moet helemaal geweldig zijn.
    Geniet nog van de laatste dagen daar en een hele goede terug reis.
    Groetjes Hay en Truus Arts.