laatste berichtje misschien??? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu laatste berichtje misschien??? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

laatste berichtje misschien???

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hoi hoi allemaal

Nog even een paar foto's erop gezet, want dat lukte bij het vorige internetcafe niet.
Een paar van de dierentuin van Steve Irwin.
Een vreemde vogel?!
Oh en onze campervan staat er ook nog op de valreep op.
En 1 foto van ons "hotelletje" in Sydney
Nou ja, hotelletje, het is me er een, kan ik je vertellen.
45 verdiepingen hoog.
Best wel lux hoor.
Boven op het dak is een zwembad.
Helaas is het weer daar op dit moment veel te slecht voor.
Niet te geloven, maar dat is al lang geleden, dat het hier zulk slecht weer was.
Het vliegen hier naar toe was comfortabel op het laaste stukje na dan.
Door het slechte weer natuurlijk.
Maar gisteren waren er in Brisbane stakingen bij Qantas, de vliegmaatschappij waar wij ook mee zijn gevlogen, dus daar zijn we heel goed van af gekomen, moet ik zeggen.
Er waren reizigers die de hele dag op het vliegveld hebben gezeten.
't Zal je maar gebeuren, tijdens je vakantie.
Morgen hopen we toch ietsje beter weer te hebben, zodat we wat van de stad kunnen zien.
En wie weet het strand (hahah)
Nou, de hartelijke groeten en tot gauw.
Ger en Jeanne

• 31 Maart 2009 - 10:57

Lianne:

Hoi Jeanne en Ger,
    Bij jullie "laatste berichtje misschien", mag ik de eerste zijn!!
    Een vreemde vogel ja, hele andere dan hier tegenover ons.....
    Mooie foto's en geniet lekker even!
    Lianne en co

• 31 Maart 2009 - 13:05

Irene & Familie:

Geniet nog even van de laatste dagen Australië en een hele goede reis. Voor strakkies.... welkom terug in het toch ook wel mooie Nederland !
    Groetjes van ons allemaal

• 31 Maart 2009 - 13:52

Margret:

Leuk om alles zo te hebben kunnen volgen.
    Goede vlucht terug naar Nederland, hopelijk zonder oponthoud.
    Hier is het overigens prachtig lenteweer. Voorspelling voor zaterdag 22 graden, wat wil je nog meer!!!!

• 31 Maart 2009 - 14:44

Kim:

Heey pap en mam...
    Ik verheug me er al op om jullie weer te zien:D Jullie zijn nu wel weer lang zat weg geweest;)
    Nou tot zaterdag.........
    En hopelijk voor jullie word het in sydney nog even beter weer...
    Groetjes Kim...
    Goede reis!!!

• 31 Maart 2009 - 14:49

Hedy:

Leuke foto's, leuk bericht alleen die vreemde vogel weet ik niet wat je daar me bedoeld, die ene bij die krokodil???!!!
    Het is hier nu lekker lenteweer maar als je daar nog mooi weer krijgt deze laatste paar dagen en je hebt plaats over in je tas, mag je gerust wat meenemen. Kun je nooit te veel van hebben.
    Groetjes, goede terugreis en tot ziens op Ysselsteynse bodem.
    Martien, Hedy, Denise en Roy

• 31 Maart 2009 - 15:01

Jacqueline:

hoi ger en jeanne,

Wat hebben jullie veel meegemaakt!
    Hopelijk vinden jullie het straks in Ysselsteyn niet ontzettend gewoon en saai. Maar ja, weer bij familie en vrienden heeft natuurlijk ook z'n charmes.
    Voor over een paar dagen: goede reis terug.
    Tot ziens.
    Eric en Jacqueline

• 31 Maart 2009 - 16:21

!!!Maartje!!!:

Jeanne,

Over kinderkoor gesproken Juf Dionne had aan Franka gevraagt of we vrijdag met pasen op school dan liedjes over pasen konden zingen misschien hoor je nog wat van Franka

als jullie terug komen dan is het 20 graden in Ysselsteyn.

???Wat is het leukste wat je in Australië hebt gedaan???

Groetjes Maartje van Haperen

• 31 Maart 2009 - 16:21

Hai Vogels:

Ik wis nie dat weej ien Australie ok nog familie rond han loewpe.Veul plezier nog en kom goed thuus.
    Groeten Hai

• 31 Maart 2009 - 16:36

Jeanne.:

Nog een paar heel fijne dagen voor jullie daar ver weg, jullie boffen dat je in mooi weer weer arriveert.
    Het zou dit weekend heel mooi en leker warm zijn.
    Fijne vlucht terug naar huis, tot de achtste.
    Groetjes, Jeanne.

• 31 Maart 2009 - 16:43

John En Rian:

Hee mutsen down there, nog een paar dagen en dan beginy de terugreis.
    Geniet er nog maar van, er is wel een voordeeltje;als jullie terugkomen is het hier ook mooi weer!!!!!

Groetjes van ons xx

• 31 Maart 2009 - 17:51

Tonny:

Hoi Ger en Jeanne
    geniet nog maar een paar dagen in Sydney
    en voor straks een rustige en fijne vlucht naar huis tot snel
    gr Tonny

• 31 Maart 2009 - 17:54

Els:

Tja, die "vreemde vogel"!!! Denk dat er overal op de wereld wel vreemde vogels rondlopen, maar die enige echte woont toch naast jullie hoor Jeanne en Ger!!!!
    Of nie Hai?!!!

Groetjes Els!!

• 31 Maart 2009 - 19:22

Joyce En Karin:

Hoi Jeanne en Ger,
    Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt zeg down under!!! Het was voor ons ook erg leuk om te volgen. Alvast een goeie reis terug naar de piël en geniet nog maar fijn van de laatste dagen.
    groetjes, Joyce, stef, jos en karin

• 31 Maart 2009 - 20:28

Maria En Mieke:

Hallo Ger en Jeanne,

Al aan de laatste etappe, het zal wel vlug gegaan zijn. Aan jullie verhaal en aan de foto's te zien is het zeer mooi geweest. Wij konden ons bij veel dingen wel een voorstelling maken. We komen wel een keer foto's kijken. Geniet nog van de laatste dagen in Down Under.

Groetjes Maria en Mieke

• 31 Maart 2009 - 22:23

Gonnie,:

Hoi Jeanne en Ger
    Zo, jullie vakantie zit er bijna op.
    Door het lezen van alle mail, blijkt dat jullie het geweldig hebben gehad.
    Samen een heel goede reis terug en straks weer naar de werkelijkheid, zoals repetitie op woensdag. Ik heb er zin in!
    Tot ziens. Gonnie

• 01 April 2009 - 17:55

Nel Van Ass :

hoi jeanne en ger weer bijna thuis jullie hebben wel genoten van de reis zo te lezen ,goeie en behoeden reis naar hius en tot op de repetitie woesdag doeiiiiii

• 02 April 2009 - 12:25

Yvonne:

Hoi Jeanne en Ger,

De laatste dagen in het verre. Geniet er nog even lekker van. En dan lekker weer naar je eigen huis, de kids en familie en vrienden. IS denk ik ook wel heel fijn.

Nou in ieder geval een hele goede reis gewenst en tot snel

Yvonne

• 02 April 2009 - 15:58

Toon En Riky:

Ha jullie 2,
    Hier ook nog 'n "laatste"
    berichtje van ons. De virussen zijn weer verwijderd, dus het kan weer.
    Bij jullie is het weer slecht, maar hier is het goed, echt lenteweer. Dus....goed thuiskomen! Geniet nog dat laatste beetje, goede vlucht terug en tot zondag?! Dan nog 'n kleine week en dan gaat de reis alweer naar België. En Ger, dan zul je er inderdaad wel weer aan toe zijn, toch?! Groetjes: knor, knor!!!