lekker weer naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu lekker weer naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

lekker weer naar huis

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 April 2009 | Australië, Sydney

Hoi hoi.
Wat een immens grote stad is Sydney.
En schoon kan ik je vertellen.
Het operagebouw leek in eerste instantie kleiner, dan we hadden verwacht, maar hoe dichterbij we kwamen, des te gigantischer het werd.
Heel indrukwekkend en mooi, zo bij de haven.
Gisteravond hebben we het nog eens bekeken in het donker en ook dat was adembenemend mooi.
Tja, alleen het weer hadden we ons beter voorgesteld in Sydney.
Van tijd tot tijd flinke regen, maar beslist niet koud.
In de krant stond, dat dit 1 keer in de 100 jaren voorkwam, dus da's ff vette pech voor ons.
Geen strandweer dus.
Het is, na 5 weken van reizen toch ook wel weer een lekker vooruitzicht om van zo'n immens groot land naar ons vertrouwde kleine kikkerlandje te kunnen gaan.
We hebben het ontzettend naar onze zin gehad in Australie, veel gezien en meegemaakt.
We zijn een prachtige levenservaring rijker dus.
Over 4,5 uur gaan we aan onze lange terugvlucht beginnen.
Als het zo meevalt , als de heenreis, dan komt dat wel goed, zullen we maar zeggen.
Groetjes en tot gauw allemaal.
Bedankt voor het meereizen en berichtjes sturen.
Het was geweldig!
doei doei
Ger en Jeanne

• 03 April 2009 - 06:22

Jeanne.:

Je zult vast wel al thuis zijn als je dit leest.
    Eergisteren was er een programma op tv over het operagebouw en zijn architect. Hoe het allemaal gegaan is en zo, zeer interessant, moest gelijk aan jullie denken. Fijne thuisreis voor als je het nog zou lezen voor vertrek en anders welkom thuis.
    Groetjes, Jeanne.

• 03 April 2009 - 06:36

Anette:

Ook alvast een welkom thuis voor jullie!
    Wij zijn de komende dagen druk met feesten, dus anders vergeten we het misschien.
    Hopelijk hebben jullie een goede terugvlucht gehad en we horen de verhalen wel in België!

Groetjes,
    Ger, Anette, Tom en Roel

• 03 April 2009 - 07:53

Els:

Kom goed thuis!!!!

Groetjes Els Verheijen en fam.

• 03 April 2009 - 10:00

Marion Baartmans:

Hoi Jeanne en Ger,
    Ja, het weer in Sydney was niet om over naar huis te schrijven en dit terwijl het tegelijkertijd in Melbourne perfekt was met temperaturen rond 25 tot 30 graden...Maar ik denk dat jullie een hele poos kunnen teren op alle goede herinneringen en zonneschijn.
    Leuk dat jullie geweest zijn en een fijne thuiskomst toegewenst.
    Marion, Glenn, Daniel, Russell en Jack.

• 03 April 2009 - 10:29

Hai Vogels:

Bekiek ut zoewe, gillie het Sydney gezien op un manier die nog wennig toeristen vur owlie gezien hebbe. Tot merge
    Hai

• 03 April 2009 - 15:43

Marleen:

weer welkom op ysselsteynse bodem we horen de verhalen maandag wel
    groetjes noud marleen en de rest

• 03 April 2009 - 16:06

Marina:

ha jeanne en ger
    welkom thuis in ysselsteyn wat hebben jullie een mooie vakantie gehad ik hoor de rest wel woensdag op de repetitie doei.

• 03 April 2009 - 18:16

Hedy:

Hee australie reizigers,
    Het is hier nu vrijdagavond 20.15 uur, over een goed 12 uurtjes zijn jullie weer thuis, zien jullie dan en die afspraak voor zaterdagavond is aangekomen.
    Groetjes Martien, Hedy, Denise en Roy

• 03 April 2009 - 20:51

John En Rian:

Hee schoonbroer en -zus, fijn dat jullie weer bijna, en heelhuids, thuis zijn. Jullie zijn inderdaad een ervaring rijker en gelukkig is alles mooi goed en gladjes verlopen. Zien jullie snel. Fijne terugreis xxxxx John, Rian, Bas, Jolijn en natuurlijk een poot van onze Joep

• 04 April 2009 - 07:21

Lianne:

Heey jullie,
    Weer bijna thuis.Ik sluit me bij de woorden van Hai aan. Een keer in de honderd jaar komt dit weer in Sydney voor en jullie mogen dat treffen!
    Welkom thuis en we zien jullie weer een keer.
    Lianne en co