weer veilig en wel thuis - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu weer veilig en wel thuis - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

weer veilig en wel thuis

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

06 April 2009 | Nederland, Ysselsteyn

Hallo iedereen.

Voor diegene die het nog niet weten :
Zaterdagmorgen om 6.15 uur zijn we veilig en wel geland op Schiphol.
We hadden bij de vlucht van Sydney naar Hong Kong (zo'n 9 uurtjes), een prettige vlucht en mochten genieten van een geweldige zonsondergang boven de wolken.
Weer iets nieuws voor ons.
Ook nieuw, maar minder prettig, was, dat er net, voordat de landing werd ingezet, een flinke luchtzakking was, waar iedereen wel even van schrok, inclusief de stewardessen.
Na een kleine 2 uurtjes op het vliegveld in Hong Kong te hebben gewacht, zijn we aan het tweede gedeelte van onze terugreis begonnen.
Het was midden in de nacht.
Dit gedeelte van de reis duurt zo'n 12 uur.
Omdat we tegen de tijd invlogen, bleef het de hele reis door nacht.
We hebben een paar uurtjes kunnen slapen en al met al is ook de terugreis ons meegvallen.
Natuurlijk is het een lange reis, maar daar stel je je op in.
De landing was dit keer perfect, precies volgens het boekje, zullen we maar zeggen.
Met de trein zijn we naar Deurne gereisd en daar stond Kim ons al op te wachten.
Toen we thuis kwamen,9.30 uur, was er een warm welkom thuis van Dave, familie en buren.
We hebben al honderduit kunnen vertellen over onze ervaringen en zullen er nog lang en breed over willen vertellen.
Dus dit is dan echt het laatste berichtje.
De rest van onze ervaringen hoeven jullie niet meer te lezen.
Die vertellen we jullie zelf vast nog wel een keer.
Het was al met al een reis om nooit te vergeten.
Australië : BEDANKT !

Groetjes,
Ger en Jeanne

• 06 April 2009 - 11:50

Lianne:

Wat geweldig! Een heerlijke vakantie gehad, echt genoten.
    Nu weer veilig thuis wat ook weer erg fijn is en vol mooie verhalen en herinneringen.
    Kan toch niet mooier.
    Geniet nog maar lekker lang door zou ik zeggen.
    Lianne en co

• 06 April 2009 - 13:08

Els:

Gelukkig weet thuis!!
    Zie jullie wel weer een keertje hier in de buurt!!

Groetjes Els

• 06 April 2009 - 15:07

An J.:

fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

nu gaat het leventje weer z,n gangetje,dus jeanne,woensdag zien we je weer op onze zangavond.
    het zal weer wennen zijn,maar, onze woensdag avond is weer ingevuld'!!
    groetjes.an.

• 06 April 2009 - 16:55

Elly Geurts:

Fijn dat jullie zo hebben genoten van deze vakantie.
    Ben wel benieuwd naar alle verhalen hierover en zullen dan ook snel afspreken.........dit keer nemen we wel actie he Jeanne.
    Ik wacht op jouw telefoontje kan snappen dat je het op dit moment al druk hebt om je hele familie, buurtjes en alle andere goede vrienden en kenissen bij tre kletsen.
    Groetjes en tot snel.

Elly