Nog 1 maand en dan is het zover - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Nog 1 maand en dan is het zover - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand en dan is het zover

Door: Ger en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Januari 2009 | Nederland, Ysselsteyn

We zijn al druk bezig met onze voorbereidingen om naar Australië te gaan. Het begint nu wel héél spannend te worden. We zullen proberen om elke week een berichtje te plaatsen via deze site. Natuurlijk vinden we het leuk als we ook iets van jullie horen. We vertrekken zaterdag 28 februari om 13.15 uur vanaf schiphol. Op zondag avond hopen we aan te komen om 21.30 uur(Australische tijd). Als alles goed is staat Marion ons al op te wachten. Van links en rechts krijgen we allerlei tips, die zeer welkom zijn. Maar nu gaan we weer met veel plezier verder met onze voorbereidingen voor onze bijzondere reis.

Groetjes en tot schrijfs
Jeanne en Ger.

• 14 Februari 2009 - 07:42

Lianne:

Hallo Jeanne en Ger,
    Wat geweldig om voor zoiets moois te staan!
    Iets waarvan je al lang aan het genieten bent,
    en het mooiste deel moet nog komen: Australië!
    We wensen jullie heel veel plezier en fijn dat we straks jullie avonturen ook een beetje kunnen mee beleven.
    Wordt het voor ons ook nog genieten!
    Veel groeten Lianne en co

• 14 Februari 2009 - 07:46

Els:

Goedemorgen. Ben geloof ik eerst en denk niet laatste hoor. Maar ik wil jullie alvast heel veel succes toewensen met jullie voorbereidingen en alvast een heel goede reis!! Geniet ervan!! Wil jullie verhalen beslist gaan lezen, want ben erg benieuwd.

Doeiiiii

• 14 Februari 2009 - 07:47

Els:

Was Lianne mij alweer voor!!

• 14 Februari 2009 - 07:54

Annemie:

Hallo broer en schoonzus
    We zullen jullie volgen, en wensen jullie een mooie reis toe, geniet ervan
    groetjes Annemie en Maarten

• 14 Februari 2009 - 08:03

Toos,Irene En Allen:

Wow, jullie hebben een prachtige tijd in het verschiet zeg ! Geniet lekker van de voorbereidingen en ook wij willen jullie graag volgen. Jullie zullen ook wel zeker onze neef Gerry Gielens ergens tegenkomen... zo groot is Australië nou ook weer niet hahaha ! We wensen jullie een geweldige reis om nooit te vergeten !
    Groetjes,
    Toos, Twan & Irene

• 14 Februari 2009 - 12:52

Hai:

Natuurlijk wensen wej owlie ok en goeie reis nor down under. Mar wej en gillie zien now urst onderste baove van carnaval. Vastelaovend same

• 15 Februari 2009 - 06:43

Joke:

Ik wens jullie een goeie voorbereiding maar voor jeanne eerst nog de laatste repetietie en daarna samen nog carnaval vieren
    gr Joke

• 15 Februari 2009 - 10:02

Nelly E:

Hoi Jeanne en Ger
    Over twee weekjes zitten jullie dus al aan de andere kant van de wereld, inderdaad heel spannend,maar nog eerst onze carnavalsrepetitie en dan vakantie.Het wordt vast helemaal geweldig.
    Geniet nog van jullie voorbereidingen.

• 15 Februari 2009 - 18:22

Hedy Spreeuwenberg:

Hee kei spannend maar nog eerst ff carnaval vieren en dan zwaaien we jullie uit. En natuurlijk gaan we jullie op de voet volgen via deze site

• 16 Februari 2009 - 06:29

Marina:

Hoi Jeanne en Ger,

Heel veel succes met de voorbereidingen voor deze reis.Geniet ervan en ik blijf jullie volgen. Gr. Marina

• 17 Februari 2009 - 15:52

Nel Van Ass:

hoi ger en jeanne
    wij wensen jullie een te totte reis naar australie
    geniet er samen van we volgen jullie wel groetjes herman en nel

• 17 Februari 2009 - 20:50

Margret:

Ik wens jullie heeeeeeel
    veeeeeeel plezier, geniet ervan.
    En ik volg t graag via deze site

• 19 Februari 2009 - 13:22

An Jenniskens:

hoy jeanne en ger.

wij zijn weer terug van onze reis naar rusland,het was geweldig.

we wensen jullie een heel fijne vacantie ,en,kom weer gezond terug.groetjes .

• 20 Februari 2009 - 09:16

Gonny Van D.:

Hoi Jeanne en Ger,
    Vanaf de Kerkweg wensen wij jullie een hele goeie reis en voor in Australië een fijne en indruk wekkende vakantie.
    Wij zullen alles volgen.
    Lijkt me wel spannend.
    Vele groetjes van Lei en Gonny

• 21 Februari 2009 - 18:45

Toos W.:

Hoi Jeanne-Ger
    nou gaat`t toch wel heel spannend worden. koffertjes al gepakt en klaar voor de grote reis,
    eerst nog ff carnavallen.
    goeie reis en`n te gekke
    vakantie in Australié.en ik blijf jullie volgen.

hoije gr. Toos W.

• 22 Februari 2009 - 11:27

Ger En Anette:

Het begint nu dichtbij te komen!
    Eerst nog even met de carnaval uit je dak gaan en dan naar de andere kant van de wereld reizen.
    Succes met de zenuwen, maar vooral ook genieten van de laatste voorbereidingen!

• 22 Februari 2009 - 18:44

Peter En Elmie:

Hoi Ger en Jeanne vanuit Roggel een hele mooie vakantie gewenst.Maak er een fijne tijd van want dit maak je denk ik niet ieder jaar mee.Nog een fijne carnaval en tot ziens.
    Groetjes Fam Schreurs

• 25 Februari 2009 - 18:05

Annie Jansen:

Hoi Jeanne en Ger,
    carnaval achter de rug, mooie optocht hé? en nu nog de laatste voorbereidingen voor de reis inplaats van zangrepetitie nog even aan jullie gedacht, een heel goede reis en veel plezier en geniet van het mooie Australie,
    tot ziens

• 26 Februari 2009 - 10:07

Yvonne:

Hoi Jeanne en Ger,

De carnaval achter de rug en nu maar snel inpakken geblazen voor jullie vakantie naar Australie. Ik wil jullie vanaf hier alvast een hele goede vlucht en natuurlijk een super vakantie toewensen.

Ik heb de link vastgelegd en ga zeker genieten van jullie verhalen.

groetjes en tot schrijfs Yvonne

• 26 Februari 2009 - 11:32

Truus V. Ass:

Hoi Jeanne en Ger.
    Een hele fijne reis samen,en wij volgen alles van achter de pc.

• 26 Februari 2009 - 16:30

Riek En Lei:

Hallo Jeanne en Ger

Het begint nu toch wel spannend te worden niet?
    Een heel goede reis gewenst en een fijne tijd in Australie. Zoals iedereen zullen we jullie ook in Venray blijven volgen.
    Tot ziens

• 26 Februari 2009 - 16:36

Roel Deters:

Hé peettante en Ger, ben benieuwd wat je van mijn 20 australische dollars kunt kopen!

Doe de groeten aan de kangaroes en de koala's!

• 26 Februari 2009 - 19:46

Jacqueline:

Ger en Jeanne,

Spannend hè!
    Wat zullen jullie daar veel kunnen bekijken en beleven.
    Heel veel plezier en een mooie vakantie gewenst!

Eric, Jacqueline, Stan en Marly