back in town - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu back in town - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

back in town

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hoi daar in het koude kikkerlandje.

Wij hebben hier zo'n 37 graden op de thermometer staan.
Het is wel warm hoor.
We zijn net terug van een reis naar de desert.
Het rode centrum van Australie.
Geweldige ervaring kan ik je zeggen.
Zo'n 1600 kilometer in de bus gezeten om alles te bekijken, wat er te zien is. Heel indrukwekkend allemaal.
De zonsondergang bij de grote rode rots Uluru Ayers Rock is fantastisch. En ja hoor, matuurlijk hebben we de pielreuzevlag uit de tas gehaald. Kijk maar naar de foto.
We aren met 22 personen en elk stel had een eigen tentje. Canadezen, duisters, engelsem, amerikanen, italianen, denen en wij 2 nederlanders.
Dat was duidelijk te herkennen aan de oranje hoed. (hahaha)
We maakten een paar mooie en zware wandelingen o.a. ook bij Kings Canyon.
Dat is zoooo mooi kan ik je zeggen.
Je loopt overal langs afgronden . Moet je geen hoogtevrees hebben.
Het was erg warm, daarom zijn we 's morgens ook al om 5 uur opgestaan om op tijd te kunnen vertrekken.
Oh en iedereen bedankt voor de felicitaties van de verjaardag van Ger.Erg leuk.
Voor het eerst in Ger's leven was hij 8,5 uren eerder jarig. Erg komisch, vind je niet?
We hebben er een (of meer) glaasjes op gedronken samen.
Ook hebben we kangeroe, emoe, garfish gegeten. Smaakt niet verkeerd.
Vanmorgen Kim nog aan de telefoon gea\had en Marleen verrast met een belletje op haar verjaardag vanuit Down Under.
Geweldig dat dat toch allemaal kan, al ben je dan aan de andere kant van de aardbol.
Vandaag vliegen we naar de noord-oostkust om o.a. te gaan snorkelen.
We hebben er zin in. Is 2 uurtjes vliegen. Da's de 4de keer van de 7 keer die we te gaan hebben.
Heey Dave en Kim, ik hoor dat jullie van alle kanten in de watten gelegd worden. Wel aardig van iedereen.
Wij zijn blij, dat we niet dat hollandse weer hebben, maar hopen dat ook op ullie beter weer staat te wachten.
Nogmaals bedankt voor de reacties en blijven schrijven.
Wij proberen het ook op zijn tijd. No worries.
Doei doei

• 14 Maart 2009 - 06:28

Marleen En Noud:

het was inderdaad een verrassing dat jullie vannacht belde wel kei leuk en ik was weer op de hoogte wel appart want wat ik net gelezen heb had ik al gehoord vannacht wel leuk
    nogmaals bedankt en geniet nog maar verder van jullie avontuur en oppassen voor de krokodillen goed blijven zigzaggen
    groetjes noud marleen rik rian en lia

• 14 Maart 2009 - 06:33

Marleen En Noud:

groetjes noud marleen rik rian en lia

• 14 Maart 2009 - 07:04

Jeanne.:

Hahaahaa, het werd tijd om het vervolg weer te lezen. Was alweer benieuwd waar jullie waren en wat jullie hadden bezichtigd. Geniet van het snorkelen dat is geweldig.
    Ger nog proficiat, ik lees net dat je ook jarig was.
    Tot het volgende schrijfsel, groetejs Jeanne.

• 14 Maart 2009 - 08:52

Lianne:

Heey jullie daar,
    Mooi om weer allemaal te lezen, wat een belevenissen! En ja ja mijn schone zus is vandaag jarig, feest! Het is hier heel mooi weer, echt een aanzet tot lente. Als jullie terug komen hoop ik dat je in het mooie weer "valt". Is goed voor jullie en voor ons !!
    Groetjes en geniet,
    Lianne en co

• 14 Maart 2009 - 09:02

Annemie:

Wij zouden willen dat het hier een paar graden warmer was, maar vandaag begint het al een beetje op de lente te lijken.
    Alhoewel ze voor vanmiddag en morgen alweer regen voorspellen.
    Wat fijn dat het jullie daar goed bevalt.
    De vader van Maarten ligt alweer in het ziekenhuis, hij heeft weer 5 keer een bestraling gehad, en komt maandag weer naar huis, de bestraling heeft wel iets verbetering gegeven, maar niet veel, we wachten maar weer af.
    Het ga jullie goed, en geniet ervan.

groetjes Annemie en Maarten

• 14 Maart 2009 - 11:05

Kim:

Heeey Pap en mam... Ja jullie hebben het daar echt super.. Ik krijg de foto's er niet allemaal even helder op, maar als iemand ze in betere staat wil zien zullen ze maar bij ons moeten kijken;) haha... Nog super veel plezier daar.
    Dikke kus Kim...

• 14 Maart 2009 - 11:06

Ger En Anette:

Wat een schitterende foto's weer!
    Leuk om zo een beetje met jullie mee te genieten.

Ger, Anette, Tom en Roel

• 14 Maart 2009 - 12:46

Joke:

We komen maar niet uitgelezen en uitgekeken op de mooie foto`s, wij genieten met jullie mee. Geniet nog de komende weken, het kan nu al niet meer stuk volgens mij, groetjes van ons allen, Jo en Joke

• 14 Maart 2009 - 13:13

Hedy:

Hoi Jeanne en Ger
    Ik hoop dat onze felicitatie sms is aangekomen toen je in de desert zat. Prachtige foto's en verhaal. Echte hollanders met die oranje hoeden. Ger als ik de foto bekijk waar je op staat met het wijnglas in de hand ging het zigzaggen toen vanzelf (alleen te langzaam). Groetjes Martien, Hedy, Denise en Roy

• 14 Maart 2009 - 15:20

Nellie:

he die jeanne en ger nog gefelicteerd met je verjaardag ger,wel apart jarig in australie jullie hebben het wel fijn met dat warme weer beter als hier het regent weer we hopen op beter fijn om jullie zo te volgen mooie foto,s groetjes nell-mart.

• 14 Maart 2009 - 15:21

Ger En Tonnie:

Nou Jeanne en Ger, wat hebben jullie het goed! Genieten van goed weer, mooie omgeving en elkaar! Profiteer er maar van. Ik had de felicitaties via de mail gedaan omdat ik meende dat ik niet direct op jullie site kon regeren, maar Kim belde om door te geven dat dit wel kon, dus nu heb ik verder gekeken dan m'n neus lang is en..... het lukt!
    Wij wensen jullie nog een fantastische vakantie en we volgen jullie via de site
    groetjes Ger en Tonnie

• 14 Maart 2009 - 16:16

John En Rian:

Hey you there down under, every thing oke?

Verde in het nederlands maar weer. Gewelddig mooi die foto's, en Ger volgens mij waren het heel wat meer glaasjes??!!! Nu lekker met de camper onderweg? Rij voorzichtig en tot horens.

Groetjes van ons xx

• 14 Maart 2009 - 17:23

Deeef:

hahaha ik zie wel dat gillie owlie verdomd goe vermakt an die blieje kupkes van owlie :D haha en pap voortaan as ge een fles wien open makt motte t wel netjes delen mit os mam woh ;)hehe nja hier thuus is alles prima !! ik vermak mej wel :P eej de groetjes en nog veul schik :D haaay xx

• 14 Maart 2009 - 18:05

Maria:

Ha jullie daar. Wij zijn net terug van een overnachting in Valkenburg.We hadden voor deze tijd goed weer gehad alleen laat in de middag begon het te regenen. We hebben er daar een gedronken op Ger zijn verjaardag.
    Eenmaal terug maar weer gauw kijken of er iets binnen was van jullie.
    Foto,s zijn weer prachtig.Geniet nog maar lekker.
    Hay, Maria, Danny, Boy en Monique.

• 14 Maart 2009 - 20:05

Toos W.:

Heeij daar ver weg.
    `t gaat wel lekker daar hè. Geweldig.ben iedere keer weer benieuwd naar bericht en foto`s, mooie foto`s ja.en Ger nog gefeliciteerd met je verjaardag.en stuur maar wat zon, want`t schiet niet op hier ha, ha.
    hoje wo,groetjes Toos W.

• 14 Maart 2009 - 20:12

Els!!:

Ha jullie daar!!

Ger!, nog gefeliciteerd met je verjaardag daar ginds zo wijd weg. Fantastisch mooie foto's hoor!! Geniet ervan. Groetjes uit het druilerige Ysselsteyn!

Els Verheijen en fam.

• 15 Maart 2009 - 09:57

Nel V. Ass:

hoi jeanne en ger fijn om te lezen dat jullie het zo fijn hebben en mooie fotos geniet er van heel veel groetjes uit ysselsteyn

• 15 Maart 2009 - 14:41

Carien:

Hallo Jeanne en Ger
    Wat leuk dat ik jullie van deze kant nog veel plezier kan wensen in dat mooie Australië.
    Prachtige foto's, super.
    Ik kreeg zaterdag in de winkel het e-mailadres van Kim en dus even een berichtje sturen.
    Ik wens jullie nog een fijn verblijf daar en geniet ervan.
    Groetjes.