Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Ger en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hallo all of you.

Het was niet gemakkelijk om thuis te vertrekken voor 5 weken, helemaal naar de andere kant van de wereld.
Dat hadden we allebei nooit verwacht, dat het zo moeilijk zou zijn.
We hebben onderweg vaak gezegd tegen elkaar ; waar zijn we aan begonnen ?
Hadden we dit wel moeten doen?
Maar eenmaal onderweg in het vliegtuig, zakten alle spanningen een beetje en konden we genieten van de gedachten, dat we over zo'n 24 uur in Australie zouden zijn.24 uur, pfoe, da's lang.Ja, maar het gaan valt dan tegen, de reis valt weer mee. Je hebt genoeg te doen, slaapt een beetje, ziet van alles, eet en drinkt op zijn tijd en voor je het weet, ben je al weer een paar uren verder.Na 11.30 uur vliegen met weinig turbulentie was er een perfecte landing in Hong Kong.
Even konden we een blik naar buiten werpen. Het uitzicht was mooi, maar ietwat druilig weer.Na zo'n 1,5 uur kon de reis weer vervolgd worden.
Een kleiner vliegtuig stond klaar en we vertrokken richting Melbourne.Na 5,5 uur vliegen vlogen we over Australie. Prachtig gezicht en een heerlijk gevoel. Nog maar 4 uur te gaan.Eenmaal op de helft van Australie werd het uitzicht roder en roder. Erg apart.Al met al, de reis vloog letterlijk en figuurlijk voorbij.Melbourne was in zicht. De lokale tijd was 21.40 uur zondagavond. Vreemd voor ons.Na een gedegen bagagecontrole, gingen we naar de uitgang. Marion kwam ons al tegemoet lopen. Een warm welkom !
Veel werd er gekletst die avond en vandaag hebben we Melbourne verkend, samen met Marion. Heel mooi, groot en indrukwekkend.We hebben o.a. de stad vanuit een toren van 253 meter hoog bekeken.
Enkele seconden in een lift en we waren boven.Je voelde de toren letterlijk op en neer gaan. Moet je niet bij nadenken.We raakten niet uitgekeken.'s avonds zijn we lekker uit gaan eten met zijn allen (7 pers)en nu gaan we slapen, zodat we weer uitgerust aan een nieuwe dag kunnen beginnen.
Morgen gaan we even naar het strand, want de temperatuur hier is heerlijk. Zo'n 28 graden.
Groetjes en tot schrijfs !

• 02 Maart 2009 - 13:00

Annemie:

Gelukkig dat de reis meegevallen is, het is ook niet niks hoor om zo ver weg te gaan en je kinderen achter te laten, maar jullie hebben er voor gekozen, en dan is het fijn dat het nu meevalt.
    Ik zal ook aan ons pap doorgeven hoe de reis verlopen is en hoe het met jullie gaat, geniet ervan, groetjes Annemie en Maarten

• 02 Maart 2009 - 13:46

Kim:

Heey pap en mam.
    Super dat jullie het zo naar de zin hebben:) Geniet ervan en we horen het wel weer:D
    Dikke Kus Kim..

• 02 Maart 2009 - 14:28

Jacqueline:

doe marion de groeten van ons!
    veel plezier samen!

eric-jacqueline
    stan en marly

• 02 Maart 2009 - 14:51

Ger En Anette:

Fijn dat de reis zo is meegevallen.
    Veel plezier met het vervolg van de reis!

Ger, Anette, Tom en Roel

• 02 Maart 2009 - 15:31

John En Rian En Kids:

Hee hallo daar heel erg ver weg. Gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen en dat de vlucht goed gegaan is. Hopenlijk verlopen de rest van de weken ook zo voorspoedig. We hoorden dit gisteren inderdaad al van jullie Kim. Laat snel weer wat horen, want we zijn nieuwsgierig naar de rest van jullie reis.xxxxx en nog heel veel plezier John, Rian, Bas en Jolijn en natuurlijk een poot van Joep

• 02 Maart 2009 - 15:46

Toon En Riky:

Fijn dat het allemaal goed verlopen is en de lange reis meeviel! Had gedacht dat het lang zou vallen.
    Wij zijn weer veilig thuis van wintersport en hebben het daar erg naar onze zin gehad, het was geweldig! Veel, heel veel sneeuw. Was in 30 jaar niet meer zoveel voorgekomen. Vanmorgen zijn we weer met ons normale dagritme begonnen, nl. werken, enz. Jullie genieten maar lekker verder van jullie droomreis. Het begin is gemaakt maar zal vast en zeker 'n geweldig vervolg krijgen. Groetjes: uut Aostrum! Knor, knor!!

• 02 Maart 2009 - 15:49

Jeanne:

Hey downunder people, hahahahaha... Gaaf dat jullie het naar je zin hebben. Beetje raar om nu steeds een extra vrije avond te hebben en te bedenken dat jullie zo ver weg zitten. Ik zou maar wat graag een kijkje nemen en meegenieten van al het moois daar. Maar het is jullie gegund, nu genieten van alles.
    Groetjes Jeanne.

• 02 Maart 2009 - 16:04

Els:

Ha jullie daar!!
    Ja, kan me voorstellen dat je gedacht hebt waar zijn we aan begonnen? Maar als ik dit alles zo lees, is het toch fantastisch om dit samen te beleven daar zo ver weg van ons kikkerlandje!
    Hé geniet er maar lekker vanen wij lezen jullie avonturen wel!!

Groetjes Els Verheijen en de rest van de fa(r)m!!

• 02 Maart 2009 - 16:21

Hai En Dien:

Ha Jeanne en Ger. Dat valt mee dat de reis is meegevallen want het is toch erg ver. Hebben jullie de film al bekeken? Wij hadden zaterdag alweer een nieuwe. Geniet van jullie verblijf want je zult het niet geloven maar het is zo weer voorbij.

Groetjes Hai en Dien

• 02 Maart 2009 - 16:57

Lianne:

Ha jullie daar!
    Wat heerlijk dat het allemaal zo goed verlopen is en nu.....genieten maar!
    Maar goed dat je eraan begonnen bent.....hè!
    Veel plezier op het strand vandaag en we wachten met spanning op jullie volgende verhalen.
    Groetjes, Lianne en co

• 02 Maart 2009 - 17:07

Elly Geurts:

Geweldig dat de reis goed is verlopen...kan me best voorstellen dat het effe slikken is als je de rest van het gezin en familie, vrienden en kennissen voor 5 weken achter laat.
    Maar zet dat lekker op zij, geniet van een geweldige mooie welverdiende vakantie in Australie.
    Wel erg leuk om jullie belevenissen op zo'n afsand te kunnen volgen.

Groetjes en nogmaals geniet er samen van.

• 02 Maart 2009 - 17:24

Joke:

Hoi Jean en Ger,
    De Kop is er af nu alleen nog maar genieten en genieten wat een verhalen en foto`s zullen er straks te horen en te zien zijn als jullie weer terug zijn.heel veel plezier groetjes van ons allen

• 02 Maart 2009 - 17:56

Toos W.:

Hè Jeanne en Ger
    Fijn om te horen en te zien dat alles zo goed verlopen is.en iedereen leeft zo mee,zijn allemaal zo benieuwd denk ik, net als ik natuurlijk.Geniet ervan `t is zo voorbij, en ik blijf je volgen.groetjes T. W.

• 02 Maart 2009 - 18:19

Nelly:

Hoi Jeanne en Ger
    Wat fijn dat de reis goed verlopen is.
    Het wordt vast een heel mooie tijd. Wij hebben voor a.s. woensdag maar de vergadering van Schone Schijn gepland zijn we ook goed bezig. We wensen jullie een geweldige tijd en tot horens.
    Groetjes Nelly en Fam.

• 02 Maart 2009 - 18:39

Elmie En Peter:

Hoi Jeanne en Ger, fijn dat jullie goed zijn aangekomen in het warme Australie. Maar goed dat je niet alles van te voren weet hoe het is om afscheid te nemen van het thuisfront. Geniet er maar lekker van de komende weken en maak er wat van.

groeten uit Roggel

• 02 Maart 2009 - 19:05

Marielle :

Ik hoorde van Kim dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er maar lekker van.
    We houden kim wel bezig !!

• 02 Maart 2009 - 19:45

Rob En Dorenda:

Hoi Jeane en Ger,

Ik lees dat jullie een goeie reis hebben gehad. Super!
    Natuurlijk wensen wij jullie een onvergetelijke tijd.
    Dat mijn film nu aan de ander kant van de wereld bekeken wordt is nie normaal. Hopelijk is dat flauwe commentaar van mij aan te horen down under.
    In ieders geval een prachtige vakantie toe gewenst.

Dorenda Rob en the Kids

• 03 Maart 2009 - 16:37

Martien:

Dag Jeanne en Ger is al een grote meevaller dat de reis vlot is verlopen geniet er nu maar lekker van wij drinken wel de irish coffee op die eigenlijk voor jullie was :P doe ze daar de groetjes namens ons en tot schrijfsssss doeii doeii Hedy,Martien en Kids

• 04 Maart 2009 - 08:53

Nel Van Ass:

hoi sjeanne en ger

• 04 Maart 2009 - 08:58

Nel V Ass :

hoi jeanne en ger tweede keer kei gaaf he daar in dat australie geniet er van want het is zo voorbij en zijn we weer aan het zingen in ysslsteyn is alles oke heel veel groetjes

• 04 Maart 2009 - 09:45

Gonny Van Dijck:

Ha Jeanne en Ger, fijn dat jullie reis zo voorspoedig is verlopen.
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet maar met volle teugen en groetjes uit het frisse IJsselsteyn Doeiiiii

• 04 Maart 2009 - 10:53

Marina:

Hoi Jeanne en ger, wat fijn dat de reis goed verlopen is en nu maar genieten. Hoe was het op het strand. Wat een leuke foto's Wat mooi dat we jullie zo kunnen volgen ik geniet met jullie mee. Veel plezier nog groetjes Marina

• 04 Maart 2009 - 14:21

Martha Claessens:

ik hoorde vandaag van Karin, van deze leuke site van jullie, fijn dat wij zo een beetje mee kunnen genieten van jullie droomreis wij wensen jullie een fantastische rondreis in het verre Australie gr piet en martha

• 04 Maart 2009 - 14:41

N.janssen:

ger en jeanne fijn dat de reis goed is verlopen,geniet er van we volgen jullie nellie en mart.

• 04 Maart 2009 - 20:36

Annie Jansen:

Hoi Jeanne en Ger, wat fijn dat de reis goed verlopen is, ondanks de spanning van het eerste begin van de reis kunnen jullie nu lekker gaan genieten en veel gaan zien.
    groetjes

• 05 Maart 2009 - 17:29

Chef Bessum:

heee die pa en ma !! fijn dat alles zo goed en soepeltjes verloopt :) !! Hier thuis gaat t gewone leventje natuurlijk gewoon door...en dat gaat ook prima. Kim zorgt goed voor me ;), krijg lekker te eten ( nog steeds ) van opa oma en kim... en de feestjes thuis zijn natuurlijk al gepland ;) ;) hehehe maar maak je maar geen zorgen wij vermaken ons wel :) prettige reis nog en ik hoor nog wel van jullie :D doei doei groetjes x deef

• 05 Maart 2009 - 17:59

Twan En Susanne:

Wat fijn dat de vlucht is meegevallen. Ik had dat niet verwacht, het is toch een heel eind, Ik kijk uit naar jullie volgende bericht, geniet met volle teugen en tot hoors.

Twan Susanne en de kids