zo maar even een berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu zo maar even een berichtje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

zo maar even een berichtje

Door: ger en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Maart 2009 | Australië, Sydney

hoi allemaal

Ook wij genieten van alle reacties, die jullie achterlaten op onze site.
Doet echt goed.
Heey collaga's, natuurlijk snappen wij wel, dat jullie mij missen, maar dat kan ook niet anders, met zo'n geweldige collega.Ik mis jullie natuurlijk ook wel een beetje, maar het werk mis ik nog lang niet.
Ja, en Jac, jij zult mij, Jeanne, natuurlijk ook wel missen.
Nu moet jij al mijn werk ook nog erbij doen. Heb jij het even druk.
Roel, knap dat jij het enige doelpunt scoorde en jammer dat ie niet telt.
Wie weet, als jij eens in het urst mag spelen, dan telt het wel als je scoort.
Ja en Ger mist het voetbal natuurlijk wel, en John, je moet zeker laten weten, wat de eindstand is, al is het hier dan midden in de nacht.(Eerst was dat anders)
En de derde helft mis ik, Jeanne, op woensdag ook heel erg.
Maar dat komt allemaal goed hoor.
Maria en Mieke, jullie hebben niet overdreven over het mooie van Australie.Echt prachtig.
Wij zijn nu bij de Whitsunday eilanden en gaan morgen met een zeilboot naar de eilanden toe.
Lijkt ons helemaal geweldig, maar dat hebben jullie ons ook al verteld, dus dat komt wel goed.
Het weer wordt morgen beter, zeggen ze.
Dat is de afgelopen dagen wel wat minder. Warm, zo'n 35 graden maar bewolkt en van tijd tot tijd een bui.
Opa en Oma, fijn dat jullie zo goed voor Dave en Kim zorgen.
En de buurtjes, dat jullie een oogje in het zeil houden, da's ook een prettig gevoel.
Annemiek, leuk, dat je reageert op onze site. Ik laat je binnenkort nog wel meer weten. Heb jou mailadres van Marion gekregen.
En Franka, doe de groetjes aan de kids en succes met de voorbereidingen.
En al diegen, die gerageerd hebben, leuk en tot een volgend bericht.

doei doei
Twee blije hollanders.

• 21 Maart 2009 - 07:03

Anette:

Nou zijn wij eens het eerste.
    Ze kunnen zo onze nieuwe eethoek komen brengen, vandaar dat we al zo vroeg uit de veren zijn op zaterdag.

Roel gaat vandaag maar eens eerst met zijn nieuwe voetbalschoenen een doelpunt proberen te scoren in de D3.
    Die telt dan in ieder geval wel!

Ondanks dat jullie nog 13 dagen te gaan hebben, is het aftellen alweer begonnen, dus geniet er nog lekker van daar Down Under. Het is om voordat je er erg in hebt.

Groetjes,
    Roel en Anette en de rest die nog ligt te slapen!

• 21 Maart 2009 - 07:44

Jeanne H:

Een heel goede morgen . In Weert schijnt heerlijk het zonnetje.
    Whitsunday, geweldig geniet er maar van, dat is een van de plekken die bij mij meteen opkomt als ik aan Australie denk.
    Ik ga vandaag een paar dagen er tussen uit, maar goed dat we geen repetitie hebben nu hoef ik me niet af te melden. Moet zeggen dat ik het nu wel begin te missen.
    Tot het volgende berichtje zou ik zeggen, groetjes aan Ger.
    Jeanne.

• 21 Maart 2009 - 08:21

Hai En Dien:

Hoi Ger en Jeanne
    Het is goed te horen dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Fijn dat het weer weer wat beter wordt want met zon ziet de wereld er heel anders uit. Hier is het de hele week ook al prachtig weer. 'smorgens koud en smiddags een lekkere temperatuur met de heerlijke zon.
    Nog heel veel plezier en tot het volgende bericht

Dien

• 21 Maart 2009 - 08:25

Irene & Familie:

Hé die blije Hollanders....in Ysselsteyn gebeuren ook leuke dingen... vandaag is het groot feest bij de tennisvereniging. Bestaat 30 jaar en het nieuwe park wordt geopend, het wordt prachtig weer dus zal zeker gezellig worden!
    Prachtig dat jullie zo genieten.
    Stef, Guusje, Renske,
    Toos, Twan & Irene

• 21 Maart 2009 - 08:43

Lianne:

Heey jullie daar,
    Wat heerlijk om jullie zo te volgen.
    Hier is het inderdaad heerlijk weer zoals er al geschreven is. Ja, en dan is de wereld nog mooier. Vanavond feest zoals Irene al schrijft en verder heb ik op dit moment niets nieuws te melden. Ooh ja, VVV gisteren gewonnen van Fortuna Sittard en staan nog steeds (ruim)eerste.Groot feest als ze kampioen zouden worden na zoveel jaren.
    Geniet nog lekker verder en tot het volgende bericht.
    Lianne en co

• 21 Maart 2009 - 08:49

Annemie:

Ha vakantiegangers,
    bedankt voor het sms-je vanmorgen, jullie houden de koffie met gebak nog tegoed.
    geniet lekker verder.
    groetjes
    Annemie

• 21 Maart 2009 - 09:07

Susanne:

Geniet nog lekker van jullie vakantie, het is voorbij voor je er erg in hebt. Groetjes uit het zonnige Ysselsteyn
    Susanne en de fam.

• 21 Maart 2009 - 09:38

Hedy:

Ik zal ook maar even laten weten hoe lekker het weertje hier is (al bijna terrasweer) Dus gaan we dadelijk naar het voetbalveld de D3 aanmoedigen en met die nieuwe voetbalschoenen van Roel gaan ze misschien deze week weer winnen, Ja echt waar vorige week met 3-0 gewonnen en onze Roy gescoord! Verder gaat hier alles zijn gangetje tot horens Martien, Hedy en kids

• 21 Maart 2009 - 18:57

Anne!!!:

Hoi hoi!!!
    zomaar even een berichtje terug! nog een fijne vakantie verder en (ook al duurt het nog dertien dagen) een goede terugreis!!!!!
    Anne!!!!!!!

• 21 Maart 2009 - 18:57

Anne!!!:

Hoi hoi!!!
    Anne!!!!!!!

• 21 Maart 2009 - 19:50

Tonnie:

Nou Jeanne en Ger ik heb net gekeken naar de foto's van het regenwoud, echt wel te gek!!!
    Je ziet het wel eens op tv. , maar voor jullie is this the real thing. Ik kom echt eens alle foto's kijken en de verhalen horen.
    Hier gaat het leven gewoon door, met alle ups en downs. Het weer is nu stralend geweest, zonde dat ik moest werken. Hopelijk is het morgen ook zo'n dag die zijn naam eer aandoet(ZONdag).
    Zeg daar aan de andere kant van de wereld, geniet nog maar even he, we wachten af wat jullie de volgende keer weer voor moois kunnen laten zien
    groetjes Ger en Tonnnie

• 23 Maart 2009 - 19:54

Je Collega Jac :

Ha Jeanne en Ger
    Ik hoop dat jullie het heel leuk hebben in Australië. Geniet er maar van. Jeanne of ik je al mis als collega. Helemaal niet en het is ook heel gezellig zonder jou. Kunnen jullie niet langer blijven? Groeten van je beste collega Jac