Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Boquete

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Maart 2012 | Panama, Boquete

Heey daar ben ik weer.

Ik heb jullie verteld dat ik zou gaan snorkelen. Echt super gaaf man. Ik heb onder andere een zeepaardje gezien, wat ik wel heel apart vond.
En we hebben dolfijnen gezien. Wauw!

Sinds gisteren ben ik helaas aan de diarree, maar ik heb remmers bij me, dus die komen nu goed van pas.

Wij zijn nu in een klein dorpje in Panama, Boquete genaamd. Het ligt echt in the middle of nowhere, ergens in de bergen op een hoogte van zo'n 1000 meter.
Het is een super hotel, maar helaas is hier geen internetverbinding, vanwege een omgevallen mast, vandaar een kort bericht via sms, uitgewerkt door mam.
We gaan vandaag een jeepsafari maken, 'n koffieplantage bekijken en 'n koffiefabriek bezoeken.
Alles wat ik mag beleven is zo nieuw, zo mooi, zo boeiend en zo interessant.
Het is allemaal zóó de moeite waard !!!

En dan alvast voor 13 maart :
Pap, gefeliciteerd met jouw verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
Ook Willeke proficiat met jouw verjaardag en veel plezier.
Én niet te vergeten, Louis, jij bent ook op 13 maart jarig: hiep hiep hoera en een dikke kus van Kim.

Vakantiegroetjes van kim

• 12 Maart 2012 - 19:27

Pap En Mam:

Wat vervelend dat je aan de diarree bent maar dat mag de pret "niet drukken".
    Jouw laatste vakantieweek is nu aangebroken, meid. Geniet nog van al het moois wat je nog gaat zien.
    Wij verheugen ons weer op je thuiskomst, op je enthousiaste verhalen en op het zien van de foto's en film !
    Maar ook eerst nog op je volgende bericht(en).
    Doei doei
    xx

• 12 Maart 2012 - 19:40

Marleen:

hoi Kim

wat heb je al veel gezien en meegemaakt en heel fijn dat we je kunnen volgen geniet nog van het laatste weekje en tot in Yssselsteyn met al je verhalen en foto's

• 13 Maart 2012 - 08:36

Joke:

Ha Kim, als je straks terug bent kom je niet uitgepraat, wij kunnen ons het wel voorstellen al die verhalen maar ik denk dat je zo iets echt moet mee maken. Geniet nog van de laatst week volgende week begint weer het normale leven.

• 13 Maart 2012 - 12:23

Milou:

Ziet er allemaal erg goed uit! Nog veel plezier de laatste dagen!

• 13 Maart 2012 - 21:12

Kim:

Bedankt voor jullie leuke reactie...
    Heb de foto´s nu zelf ook bekeken en heb inderdaad niet de slechtse eruit gehaald.

Groetjes Kim...