nog 2 dagen - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu nog 2 dagen - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen

Door: Ger en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Februari 2009 | Nederland, Ysselsteyn

Hoi allemaal

Wat leuk om al die berichtjes te krijgen.
Wij lezen ze dan ook met veel plezier!
Nog 2 dagen en dan is het zover.

We hebben net een mooie Carnaval achter de rug.
En nu begint het toch echt een beetje te kriebelen.
We hebben al online ingechecked,de koffers zijn al gepakt....
Met andere woorden ; we zijn er helemaal klaar voor!!!

Doei doei en tot over zo'n 5 weken.

• 26 Februari 2009 - 19:35

Melissa En Denise :

Hallo Ger en Jeanne,

Wij wensen jullie een hele goede reis toe en heel veel plezier in Australie.

Groetjes Melissa en Denise Kleuskens en familie.

• 26 Februari 2009 - 19:48

Annemie En Maarten:

Ger en Jeanne
    Nogmaals een heel goede reis toegewenst, geniet ervan, en kom gezond weer thuis.
    Maarten - Annemie - Linda - Carola - Ruud en Silvie

• 26 Februari 2009 - 21:18

Fam.Bovee:

Ger en Jeanne,
    Ook wij willen jullie een hele goede reis wensen en heel veel plezier in het verre Australië.
    Geniet ervan ! Wij lezen jullie belevenissen op deze site.
    groetjes, Joyce, Stef, Jos en Karin

• 27 Februari 2009 - 05:01

Noud En Marleen:

ha ger en jeanne,
    ook wij wensen jullie een supermooie vakantie toe en doe iedereen de groeten die je daar kent.
    goed opletten,en Ger niet achter de kangoeroes aan en de krokodillen met rust laten.
    groet noud en marleen

• 27 Februari 2009 - 06:32

Els Verheijen:

Ik wens jullie een relaxte reis toe en heel veel schik daar in het verre Australië!!!

Groetjes Els en de rest van de fa(r)m

• 27 Februari 2009 - 08:00

Jo S:

jeanne en ger,
    een heel fijne vakantie gewenst en zeker een goede reis.
    geniet er van en we zullen jullie zeker volgen.

• 27 Februari 2009 - 08:59

Dorie En Maartje :

Wij zijn ook weer uitgerust van een geslaagde carnaval, maar hebben niet zo'n mooi vooruitzicht als jullie.
    Geniet van deze mooie vakantie en tot over 5 weken.
    Goeie reis!!!!!!!!!!

• 27 Februari 2009 - 09:59

Jeanne:

Hey Jeanne.

Was bij de repetitie sneller wwg dan verwacht, was beroerd en had teveel pijn om langer te blijven. Vergat jou en Ger daardoor een heel mooie tijd in Australie te wensen. Daarom doe ik het nu langs deze weg maar even. Het is er heel erg mooi, vooral snorkelen in the Great Barrier Reef is een iets wat je niet mag missen.
    Geniet van elke minuut want voor je het weet is het alweer voorbij.
    Groetjes en een heel mooie vakantie, Jeanne.

• 27 Februari 2009 - 15:01

Gonnie V D Pas:

Ha die Jeanne,
    Ik wens jullie samen een fijne reis en een prachtig verblijf in Australië. Geniet maar met volle teugen. Ook een goede terugreis, maar dat duurt nog wel even.
    Veel vakantieplezier!
    Groetjes Gonnie en Jan

• 27 Februari 2009 - 20:26

Mieke:

Hallo daar,
    Ik hoop dat jullie een geweldige vakantie hebben en heel veel gaan ondernemen en zien, maar vooral veel genieten.

• 01 Maart 2009 - 09:27

Marion Baartmans:

Over een uurtje komen ze in Melbourne aan...Ik ga ze dadelijk ophalen. Het is rond 10 uur s'avonds en we hebben een temperatuur van 16-17 graden op het moment. We verwachten morgen 28 en de dag daarna 35. groetjes aan iedereen in Ned.

• 01 Maart 2009 - 11:35

Hedy:

Hoi Ger en Jeanne
    Jullie zullen inmiddels wel weer met beide benen op de grond staan Down Under. Het is hier zondagmiddag en het lentezonnetje schijnt (echt waar). En niet vergeten te zigzaggen als je achterna wordt gezeten door een krokodil!
    Groetjes Martien, Denise, Roy en Hedy

• 01 Maart 2009 - 11:55

Anette:

Gek idee eigenlijk, als je de aardbol bekijkt hangen jullie óf wij nu op de kop ;-)

Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en jullie zullen vast blij zijn dat jullie weer met de voeten op de grond staan, na zo lang in de lucht gezweefd te hebben.

Groetjes,

Ger, Anette, Tom en Roel

• 01 Maart 2009 - 18:56

Maria:

Ha Jeanne en Ger.

We hoorde dat de reis mee was gevallen. Gelukkig maar, dan kunnen jullie nu aan de reis door Australië beginnen. Doe de groetjes aan Marion.
    Veel plezier Danny, Boy, Monique, Hay en Maria