aankomst San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu aankomst San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

aankomst San José

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Februari 2012 | Costa Rica, San José

Zondagmorgen zijn we om 05.00 uur vertrokken naar Schiphol.Pap en mam hebben me weggebracht.Ik vond het erg spannend om alleen aan deze reis te beginnen, maar tegelijkertijd heb ik er ook enorm veel zin in. Al gauw heb ik een stel uit Mill ontmoet, die ook dezelfde reis gaan maken. Rond 10.00 uur Nederlandse tijd zijn we vertrokken en tegen 22.30 uur Nederlandse tijd waren we in Houston al door de douane heen. Het viel allemaal wel mee. Zo meteen beginnen we aan de volgende vlucht.
We zagen tijdens de vlucht een mooie zonsondergang.
05.55 Ik ben in Costa Rica in de hoofdstad San José in een hotel. Het was een lange reis. Nu snel slapen en morgen vroeg ontbijten, daarna de stad in.
Ik heb goed geslapen. Net ontbijt gehad : fruit toast met jam, 'n sapje en thee. Het is hier nu 08.15 uur(bij jullie 15.15 uur; dus 7 uren verder) Om 9 uur gaan we een stadswandeling maken.
doei Kim

• 27 Februari 2012 - 16:31

Laura:

meis fijn om te horen dat de reis goed is verlopen geniet er van xxx

• 27 Februari 2012 - 16:54

Lianne:

Heey die Kim!
    Ik zit hier werkelijk te slikken voor de computer.....fijn dat de reis goed gegaan is....dat je dit alleen aan durft! Lekker warm daar en met veel mensen bij elkaar!! Geweldig....geniet ervan hè Kim!! :)

Lianne en co!

• 27 Februari 2012 - 17:18

Saskia:

Heey Kim
    Wat fijn te lezen dat je een goede reis hebt gehad en dat het nu dan eindelijk gaat beginnen ik ga je de komende weken zeker volgend hier.
    Meid heel veel plezier en geniet ervan
    Groetjes Sas

• 27 Februari 2012 - 17:19

Rian:

Ha kim, leuk dat het meteen al klikt met ienand. Super! Ben blij voor je dat de vlucht zo goed en snel is gegaan. Geniet meid nogmaals. Wij worden zo wel op de hoogte gehouden. Tot de volgende x. Gr
    John,Rian,Bas en Jolijn.

• 27 Februari 2012 - 17:37

Els Verheijen:

Leuk dat ik je kan volgen op internet en geniet van het mooie Costa Rica.

Doeiii

• 27 Februari 2012 - 18:04

Maria:

Ha Kim, Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is. Nu maar genieten van al de mooie, nieuwe dingen die je tegenkomt. Ik zal je zeker volgen.
    Liefs Maria xxx

• 27 Februari 2012 - 18:12

Anita Koonings:

Ha Kim, wat leuk dat je mam ook aan mij gedacht heeft...altijd leuk iemand te volgen tijdens een vakantie! hoop dat je een leuk reisgezelschap treft en heel veel plezier de komende weken. Ben al heel benieuwd wat je allemaal gaat doen en zien.

• 27 Februari 2012 - 19:12

Lindy:

Heey Kim,

Wat leuk dat ik mee mag lezen wat je allemaal gaat doen en wat je gedaan hebt in de vakantie.
    Heel veel plezier en geniet van je vakantie!!!!

Groetjes Lindy

• 27 Februari 2012 - 19:57

Willeke:

Heel veel plezier, Kim!:)

• 27 Februari 2012 - 20:13

Hedy:

Hoi Kim,
    Fijn dat je reis goed verlopen is.
    Geniet met volle teugen en langs deze weg zullen we je volgen, kijk al uit naar de volgende bericht.
    Groetjes hedy

• 27 Februari 2012 - 21:23

Joke:

Kim, kei leuk lijkt mij, nieuwe ervaringen opdoen, nieuwe mensen ontmoeten, geniet, gr.

• 29 Februari 2012 - 23:09

Kim:

Bedankt dat julie zo meeleven erg leuk. Fotos plaatsen gaat helaas nog niet hier!xx

• 01 Maart 2012 - 19:40

Hedy:

Hartstikke leuk om van al je avonturen te lezen.
    Het is donderdagavond dus......we zullen je missen vanavond, maar dat halen we na je vakantie weer in. Ben benieuwd naar je foto's