victoria falls zimbabwe - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu victoria falls zimbabwe - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

victoria falls zimbabwe

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Oktober 2013 | Zimbabwe, Victoria Falls

29 okt
's Nachts hoorden we het water van de watervallen naar beneden denderen. Dave ging smorgens raften in de wilde zambezi river en had de tijd van zijn leven. Volg de instructies goed op anders gaat het dus echt goed fout. Het was een kei vette ervaring, aldus Dave. Kim en ik bezoeken op eigen verzoek een school. Wauw , wat was dat indrukwekkend. Dit hadden we niet willen missen. Ze zongen een geweldig meerstemmig lied voor ons. Het mooiste wat ik in heel Afrika heb gehoord. Het bezorgde ons kippevel. Menig traantje moesten we wegpinken bij het zien van die vertederende snoetjes. We delen onze meegebracht spulletjes uit zoals ballonnen, krulfluitjes e.d. Meteen hen je een hele zwerm kinderen achter je aan. Middags gaan we naar de Victoriswatervallen,de op één na grootste watervallen van de wereld. Geweldig! En wat een water zeg en dan is het nu het droge seizoen. Kun je nagaan hoe het direct na het regenseizoen is. En om vier uur in de middag gaat het gebeuren: de bungee jump van Dave van de brug. Een sprong van maar liefst 111 meter, de op één na hoogste bungee jump van de wereld. De adrenaline giet door zijn lijf. Eenmaal op het plateau is het zo goed als verdwenen. Je kunt niet meer terug. Wij staan startklaar met de camera. Écht vet...kei gaaf....dat ga ik nog ooit eens vaker doen, dat weet ik zeker. Met een slotdiner met de hele groep eindigt ons avontuur in Afrika. Het was in één woord ; geweldig ! Morgen begint de terugreis naar ons kleine koude kikkerlandje waar we toch ook wel weer naar verlangen. Fijn dat jullie weer met ons mee wilden reizen. Tot gauw!

• 29 Oktober 2013 - 22:57

Laura:

haa wat leuk jullie verhalen fijn om te horen dat jullie het na de zin hebben daar geniet maar lekker groetjes aan kim xxx laura

• 29 Oktober 2013 - 22:58

Laura :

en goede vlucht terug xxx laura

• 29 Oktober 2013 - 23:01

Anita:

Wat hebben jullie veel gezien en gedaan! Dat wordt een herinnering die je zult koesteren. Goede terugreis gewenst.

• 29 Oktober 2013 - 23:29

Annie:

Wat een prachtige vacantie hebben jullie met je gezin gehad, maar helaas aan alles komt een eind.
    goede reis terug naar Ysselsteyn.
    groetjes

• 30 Oktober 2013 - 09:26

Susanne:

Ik heb weer erg genoten. Goede reis terug. Groetjes Susanne

• 30 Oktober 2013 - 11:42

Els:

Ik heb echt genoten van jullie verhalen. Wens jullie een heel goede vlucht en welkom thuis. We spreken mekaar wel weer eens een keertje.

• 30 Oktober 2013 - 12:04

Theo Deters:

Een fijne reis terug .

Theo en Jo

• 30 Oktober 2013 - 22:57

Tony:

Mooie en voor een ieder weer aparte indrukwekkende ervaringen. Kom veilig weer thuis

groetjes
    Tony en Jeu