Zuid Afrika - Namibië - Botswana - Zimbabwe - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu Zuid Afrika - Namibië - Botswana - Zimbabwe - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Kim Spreeuwenberg - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika - Namibië - Botswana - Zimbabwe

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 September 2013 | Nederland, Ysselsteyn

Hallo iedereen

Paspoorten zijn in orde, inentingen hebben we gehad, dus eigenlijk zijn we zijn er klaar voor. Eh... op de bagage na dan.
Nog 14 dagen en ons grote avontuur gaat beginnen....
Van 8 oktober t/m 1 november maken we een rondreis door Afrika.
Wauw....

Ger : inentingen, 4 verschillende valuta, wat 'n gedoe....tuurlijk heb
wel zin in maar als ik dát allemaal van te voren had geweten
dan had ik voor een andere bestemming gekozen.
Dave : ik zie 't wel... ik laat het gewoon allemaal over me heen komen.
Kim : pfff....ik ben écht aan het aftellen. Ik heb er zo'n zin in.
ik heb ook nog geen vakantie gehad, hé.
Jeanne :Ik heb er super veel zin in. Ik vind het héél bijzonder om met
zijn vieren aan dit avontuur te beginnen, maar tegelijkertijd
vind ik het ook erg spannend allemaal.

Onze reistassen staan al te klaar om ingepakt te worden. Reistassen omdat koffers heel lastig op te bergen zijn in de truck, aldus de reisorganisatie.
Het gewicht moeten we beperken tot 14 kilo pp , dus dát wordt keuzes maken. Maar dat gaat ons vast lukken, daar ben ik niet bang voor.
Gewoon af en toe een wasje tussendoor doen.

Beste lezers, ook dit keer ga ik jullie proberen een beetje op de hoogte te houden van alle ervaringen van weer een nieuw avontuur, al zal er niet echt vaak een berichtje geplaatst kunnen worden, omdat we heel beperkt op internet kunnen. Jammer maar helaas.
Wij hopen dat jullie toch een beetje met ons mee kunnen reizen.

Groetjes
Ger, Jeanne, Dave en Kim

  • 24 September 2013 - 21:45

    Lianne:

    Heey jullie 4!
    Een hele fijn reis gewenst en we kijken uit naar jullie berichten.
    Veul schik samen.
    Groetjes !

  • 25 September 2013 - 05:10

    Anita:

    Woowww is dat al zo snel! Dan kan het aftellen echt beginnen. Helemaal geweldig dat jullie dat met zijn vieren gaan doen! Maak er een memorabele reis van. Ik kijk al uit naar jullie verhalen en hopelijk ook bijbehorende foto's. Dus ik hoop dat het toch regelmatig gaat lukken met het internet. Vanuit San Diego alvast een fijne vakantie gewenst, maar ik zie je (jullie) vast nog wel vantevoren.

  • 25 September 2013 - 07:54

    Susanne:

    Ik verheug me nu al naar naar jullie verslag. Heel veel plezier gewenst en ik hoop voor jullie dat t n onvergetelijke vakantie wordt

  • 25 September 2013 - 10:07

    Marion:

    Goeie reis!

  • 25 September 2013 - 10:26

    Els:

    Ha Ger en Jeanne, Dave en Kim!

    Wat een super vooruitzicht! Ik ga jullie beslist volgen op internet. Wens jullie alvast een heel mooie reis en geniet ervan!

    Ik wil trouwens wel mee!

    Groetjes Els

  • 25 September 2013 - 12:58

    Marina:

    Hoi Jeanne, Ger,Dave,en Kim

    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie!
    Geniet ervan! En ga jullie verhalen zeker weer volgen.
    Groetjes Marina.

  • 25 September 2013 - 21:28

    Laura :

    hallo allemaal super dat jullie er zin in hebben geniet er maar lekker van samen

    ik zal jullie verhalen volge op deze site

    groetjes liefs laura

  • 02 Oktober 2013 - 20:11

    Hedy:

    Hoi bijna-vakantie-gangers, een hele fijne vakantie gewenst met z'n 4en. Jeanne niet teveel nadenken over olifanten ;-)

  • 07 Oktober 2013 - 10:01

    Toos:

    Hallo Jeanne ,Ger, Dave en Kim

    Hebben jullie er zin in??
    Geniet er van met z`n allen,we blijven jullie volgen.

    Groetjes Toos


  • 07 Oktober 2013 - 20:25

    Marion:

    Allemaal een hele fijne vakantie en goede reis!!

    groetjes Wim, Marion Iris en Tim

  • 08 Oktober 2013 - 13:52

    Ome Theo En Tante Jo:

    Ger, Jeanne, Dave en Kim.

    Een hele fijne vakantie, en laat de verhalen maar komen.
    Geniet ervan. Gr. Theo en Jo

  • 10 Oktober 2013 - 13:28

    Wendy:

    hallo vakantie gangers.

    nu de eerste dagen al geweest zijn. vragen maud en imke zich af of jullie al wilde dieren gezien hadden.

    we horen graag van jullie.

    lezen graag jullie verhaal.



  • 10 Oktober 2013 - 21:57

    Marian:

    Hoi familie Spreeuwenberg, we hebben net gezien dat jullie gisteren samen een prachtige zonsondergang hebben gezien in Cape Town vergezeld met een lekker glaasje bier en wijn :) En...?? tevreden over onze "local" Lin?? Super fijne reis verder gewenst...! Groetjes van de Peter Janssenweg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 899
Totaal aantal bezoekers 56977

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 02 Oktober 2014

Nairobi (Kenia)

08 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

Zuid Afrika - Namibië - Botswana - Zimbabwe

28 September 2012 - 12 Oktober 2012

Ierland

26 Februari 2012 - 17 Maart 2012

Costa Rica en Panama

28 Februari 2009 - 04 April 2009

Australië

Landen bezocht: